Dzień I – 24.11.2025 (poniedziałek)

Rejestracja uczestników, wspólna kawa, networking

Powitanie uczestników, wprowadzenie do tematu

Jak budować relacje biznesowe podczas konferencji AI Biznes Forum

Witold Antosiewicz, Community and networking mentor
Community HUB

BLOK: Lider przyszłości

AI jako przewaga – dlaczego firmy, które działają dziś, wygrają jutro

  • Nowy fundament przewagi konkurencyjnej
  • Gdzie AI już dziś pracuje na wynik
  • Co musi wiedzieć zarząd, zanim podejmie decyzję
  • Dane, modele, ludzie – co naprawdę robi różnicę
  • Dlaczego zwlekający stracą więcej niż myślą

Radosław Mechło, Ekspert ds. AI, Trener AI, Cybernetyk
BUZZcenter

Umiesz liczyć, licz… rentowność. Wyzwania lidera technologii

Jak liczyć rentowność wdrożeń AI – nie tylko finansowo, ale i strategicznie. Omówi wyzwania lidera technologii, równoważenie innowacyjności z efektywnością oraz świadome decyzje o inwestycjach i skalowaniu biznesu.

Jarosław Gracel, Prezes Zarządu
ASTOR

AI w działaniach strategicznych – od wizji do działania

  • Jak tworzyć strategie biznesowe oparte na AI i implementować je w organizacjach

Kamila Cichocka, Dyrektorka marketingu
Microsoft

Przyszłość pracy – ewolucja ról i kompetencji w rozwoju zawodowym

Panel dyskusyjny na temat wpływu AI na sposób pracy, struktury organizacyjne i wymagane umiejętności

  • Anna Szewczyk, Head of Strategic HR Projects, Allegro
  • Magdalena Król, HR Managerka z sercem, Mentorka, Trenerka, Coach, Queen Solution
  • Krzysztof Nowak, Prezes Zarządu i konsultant, Mercer

Moderatorem dyskusji jest Mateusz Skiba, Client Relationship Manager & Internal Trainer & Mentor
Grafton Recruitment

Przerwa kawowa

BLOK: Człowiek i sztuczna inteligencja – harmonia czy rywalizacja?

Od strategii do działania: jak wdrażać AI, aby przynosiła ROI

  • Kulisy skutecznych wdrożeń AI w polskich firmach
  • Od roadmapy do ROI – jak mierzyć sukces projektów AI
  • Gotowe narzędzia i pułapki do uniknięcia

Alek Cierniewski, CEO
Automation First Business

Case study: czego liderzy mogą nauczyć się z wdrażania Asystentów AI w branży finansowej, wydawniczej i chemicznej?

  • Jak FinTech przeniósł 2 mln rozmów klientów na AI – kulisy jednego z największych wdrożeń AI w obsłudze klienta
  • AI, które poleca książki i wycenia produkty
  • Prosty przepis na sukces: dane, model, cel
  • Gotowa checklista na start, która pomoże Ci uruchomić własnego firmowego Asystenta AI w 30 dni.

Anna Prończuk-Omiotek, Konsultant Marketingu i Sprzedaży
AnnaPRO

Patryk Omiotek, Konsultant IT

Zarządzanie zmianą przy wdrożeniu AI. Strategia, błędy i historie z praktyki

  • Wdrażasz AI – o czym pamiętać, czego nie pomijać?
  • Co działa, a co Ci nie pomoże i jak ten proces przygotować?
  • Jak możesz przygotować „czynnik ludzki” na nowe?
  • Jak to robią inni – sprawdzone, z życia wzięte historie udanych i mniej udanych wdrożeń, które dostosujesz do Twojej, specyficznej sytuacji.

Paweł Dudek, Change Mentor | Change Manager
Silfra Consulting

 

Kiedy AI naprawdę przynosi zwrot z inwestycji – a kiedy tylko dobrze wygląda w prezentacji?

Jak odróżnić prawdziwe wdrożenia sztucznej inteligencji od iluzji. Na konkretnych przykładach biznesowych dowiesz się, jak AI realnie obniża koszty i zwiększa efektywność, a gdzie staje się jedynie kosztownym eksperymentem bez zwrotu.

Patrycja Ptaszek, Przedsiębiorca
Stowarzyszenie Interim Managers

Lunch

BLOK: Zaufanie w erze AI – technologia, która buduje wiarygodność

Konkurs z nagrodami – ile wiesz o AI

Operacja AI: Uzdrowienie kosztów, ekspansja przychodów. Case studies

Zapomnij o AI jako futurystycznej wizji. W 2025 roku to twarde narzędzie do optymalizacji rachunku zysków i strat. W tej prelekcji, opartej w 100% na danych i realnych wdrożeniach, pokażę dwutorowe podejście do monetyzacji sztucznej inteligencji.

Uczestnicy otrzymają praktyczny, dwutorowy model wdrażania AI zorientowany na jeden cel: maksymalizację rentowności.

Wojciech Szymański, CEO
Ideo Force 

Trzy sposoby na skuteczniejszą strategię marketingową B2B dzięki AI

Skuteczność strategii marketingowej zależy dziś od precyzji danych, personalizacji i szybkości działania, a sztuczna inteligencja pozwala osiągnąć wszystkie trzy elementy jednocześnie.

Z tej prezentacji dowiesz się, jak AI potrafi pełnić rolę „reprezentanta klienta”, pomagając trafnie zdefiniować buyer persony, tworzyć kampanie i treści, które naprawdę angażują. Dowiesz się też, jak wykorzystać AI do rozwoju marek osobistych i firmowych ambasadorów, zwiększania rozpoznawalności marki oraz wspierania handlowców poprzez inteligentne, spersonalizowane materiały sprzedażowe.

Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Consultant
Business Marketer

Przerwa kawowa

BLOK: Technologia jutra już tu jest

Panel dyskusyjny – Jak AI już teraz zmienia biznes?

Podczas panelu porozmawiamy o tym, w jakich obszarach firmy najczęściej wdrażają sztuczną inteligencję i gdzie przynosi ona najszybsze efekty, od automatyzacji procesów, przez analizę danych, po personalizację ofert. Paneliści podzielą się doświadczeniami z realnych wdrożeń, opowiedzą o korzyściach, wyzwaniach i kluczowych decyzjach, które przesądziły o sukcesie projektów AI w ich organizacjach.

  • Joanna Górecka, Menedżer Marketingu i PR
    Polski System Kaucyjny
  • Estera Haas-Abgarowicz, Head of AI & Product Management Team,
    Asseco Poland
  • Michał Młynarczyk, CEO, Devire (DIGroup)

Moderatorem dyskusji jest Kamila Kierzek-Mechło, Head of Business Operation
BUZZcenter

Budować własne AI, używać gotowych rozwiązań open source czy korzystać z big techów?

W tej dyskusji stawiamy pytanie o kluczowe decyzje strategiczne w zakresie wdrażania sztucznej inteligencji w biznesie. Z jednej strony własne rozwiązania dają pełną kontrolę i przewagę konkurencyjną, ale wymagają dużych inwestycji i kompetencji. Z drugiej – open source i narzędzia big techów pozwalają na szybkie wdrożenia i redukcję kosztów, jednak ograniczają elastyczność i niezależność organizacji.

Paneliści:

  • Tomasz Sobol, Deputy Marketing Director, C&EE OVHcloud
  • Jacek Popko, Head of Digital Solutions, MakoLab
  • Jan Twardowski, Managing Partner, Websensa
  • Albert Tischbierek, Sales Director, Hostersi
  • Ewelina Krawiecka, Business Development Manager, Sii

Moderatorem dyskusji jest Radosław Mechło, Head of AI
BUZZcenter

Zatrudnij AI. Odzyskaj czas. Zyskaj przewagę na rynku!

Podsumowanie konferencji, dyskusja z uczestnikami – otwarty panel dyskusyjny

Radosław Mechło, Kamila Kierzek-Mechło
BUZZcenter

Zakończenie części merytorycznej

Networking i afterparty 

Networking after party

Spotkanie networkingowe koordynuje Witold Antosiewicz

Dzień II – 25.11.2025 (wtorek)

Szkolenie AI dla biznesu cz. I

  • Zrozumieć sztuczną inteligencję
  • Jak AI wspiera rozwój firmy
  • Możliwości płynące z danych
  • Wykorzystanie AI w różnych branżach
  • Praca z Excelem
  • Budżetowanie i P&L
  • Określenie procesu i procedur
  • Wytypowanie powtarzalnych lub monotonnych zadań do automatyzacji
  • Audyt gotowości cyfrowej biznesu
  • Jak przygotować się do wdrożenia AI w firmie
  • Przyszłość AI i nadchodzące trendy

Przerwa kawowa

Szkolenie AI dla biznesu cz. II

  • Zrozumieć sztuczną inteligencję
  • Jak AI wspiera rozwój firmy
  • Możliwości płynące z danych
  • Wykorzystanie AI w różnych branżach
  • Praca z Excelem
  • Budżetowanie i P&L
  • Określenie procesu i procedur
  • Wytypowanie powtarzalnych lub monotonnych zadań do automatyzacji
  • Audyt gotowości cyfrowej biznesu
  • Jak przygotować się do wdrożenia AI w firmie
  • Przyszłość AI i nadchodzące trendy

Lunch

Szkolenie AI dla biznesu cz. III

  • Zrozumieć sztuczną inteligencję
  • Jak AI wspiera rozwój firmy
  • Możliwości płynące z danych
  • Wykorzystanie AI w różnych branżach
  • Praca z Excelem
  • Budżetowanie i P&L
  • Określenie procesu i procedur
  • Wytypowanie powtarzalnych lub monotonnych zadań do automatyzacji
  • Audyt gotowości cyfrowej biznesu
  • Jak przygotować się do wdrożenia AI w firmie
  • Przyszłość AI i nadchodzące trendy